Šta stoji iza uspeha najvećih društvenih mreža?

Šta stoji iza uspeha najvećih društvenih mreža?

Prema broju korisnika na prvom mestu stoji Fejsbuk – od drugog nadalje slede premišljanja i rasprave. BeeShaper prenosi najnovije podatke iz septembra 2017

Fejsbuk je 27. juna dostigao dve milijarde korisnika čime je vodeća društvena mreža. Instagram zajednica porasla na 700 miliona ljudi, dok je Tviter najzad izašao u javnost sa novim podacima: 328 miliona aktivnih korisnika. Pinterest je skočio za 25 miliona korisnika – dosad ukupno 175 miliona aktivnih.

Ipak, na listi kao da ništa nije novo. Apsolutni favorit je Fejsbuk, a na dalekom drugom mestu Jutjub. Instagram skoro duplo više korisnika od Tvitera, a svi ostali stoje jedni drugima manje-više uvo do uveta. Evo kako te iste mreže izgledaju kada njihovu dominaciju prenesemo na kartu sveta.

Kao što vidite, Instagram je uspeo da osvoji i Rusiju u kojoj je i Fejsbuk dugo bio persona non grata. Kina se još ne predaje, a pojedinačne društvene mreže caruju u svojim oazama po arapskom svetu.

U poređenju sa prijemnim ispitom na dramskoj akademiji, ne prolaze uvek ni lepi, ni pametni, ni uporni. Sigurna pobeda čeka one koji su svoji i posebni. Tako je i sa društvenim mrežama. Cifre ne lažu, ali ne predstavljaju uvek adekvatno stanje stvari u ljudskim glavama.

Na primer, iako je LinkedIn prema statistikama, među najmanjim svetski poznatim društvenim mrežama, mi ga i dalje smatramo važnim i stoga on ima sigurnu budućnost zato što ima sasvim posebnu svrhu i namenu: da poveže poslovne ljude preko njihovih profila. Jutjub caruje i pored sve većeg broja mreža koje su pokušale da ospore njegovu vladavinu video sadržajem.

Fejsbuk je u poslednje vreme veoma naporno radio i taj rad se isplaćuje. Pre svega, aktivno je radio na tome da bude na usluzi novinarima i postane mesto na kome ljudi lako pronalaze informacije. I sada aktivno radi na tome da kroz aplikacije i vezu sa Instagramom postigne dominaciju nad što većom količinom primamljivog sadržaja. Ne treba zaboraviti i činjenicu da Whatsap i Mesendžer trenutno dominiraju onlajn komunikacijom. (BeeShaper)

Preporučujemo vam i sledeće:







Untitled