Novo lice dijetalne kole

Novo lice dijetalne kole

Diet Coke je redizajnirao svoje prepoznatljive limenke i predstavio nove ukuse u nastojanju da se približe mlađoj generaciji ljubitelja ovog napitka i zaustave dalje opadanje rezultata prodaje

Kompanija je ovaj, nimalo jednostavan zadatak, poverila maloj britanskoj firmi Kenyon Weston. U pitanju je mala startap firma sa sedištem u Hadersfildu, na severu Engleske.

Potpredsednik kompanije Koka Kola Džejms Somervil je objasnio da je kompanija ovom akcijom želela da kreira novu perspektivu za kompaniju.

Zaposleni u startapu Kenyon Weston su radili sa dugogodišnjim šefom dizajna na kreiranju elegantnih konzervi u hajlajn stilu.

Novi ukusi; đumbir i limeta, reska višnja, pikantna crvena narandža i twisted mango – testirani su na uzorku od preko 10.000 ljudi, a fokus je bio na omiljenim ukusima milenijalaca.

Preporučujemo vam i sledeće:







Untitled