Đurđević – Srbija u vrhu po prodaji BMW

Đurđević – Srbija u vrhu po prodaji BMW
Aleksandari Đurđević omiljeni model auta je BMW iz serije 5

Region kod BMW-a, kome i Srbija pripada, drugačiji je u odnosu na geografski jer ga čini 35 zemalja, uključujući i Tursku i Izrael.  U tom rangu Delta Motors je na sedmom mestu po broju prodatih vozila

Prva žena Delta Motorsa, Aleksandara Đurđević, nema predrasuda za volanom, i već 20 godina uživa da menja automobile. Službeni nije prihvatila upravo da bi isprobala svaki od novih modela iz eksluzivne ponude BMW-a. Omiljeni je iz serije 5,  po njenoj oceni, najbolji u klasi,  sa najviše beemveovog DNK.
Diplomirala je andragogiju na Filozofskom fakuletetu u Beogradu, gde je jedno vreme radila na projektima. Kreativnost je istestira u  beogradskoj advertajzing agenciji, McCann Erickson. Na mesto generalnog direktora, u Delta Auto, koji je zastupnik još i Honde i Minija, došla je 2016. U autoindustriji, koja slovi za muški biznis, fascinira je dinamika i izazov. Otuda svoju poziciju smatra stvaralačkom.
– U plasmanu naših brendova, kao kompanije, ostvarujemo najbolje rezultate u regionu i osvajamo najprestižnije nagrade. Iza takvog uspeha stoji energija i kreativnost. Ne morate se baviti samo imagincijom i umetninama da bi ste bili umetnik.

BMW ima preko 50 modela u svojoj gami i može da odgovori na najrazličitije zahteve

Na prošlom sajmu automobila predstavili ste liniju vozila na električni i hibridni pogon, BMW i3 i BMW i8? Prvi ste brend u Srbiji koji uvozi električna vozila!
– Na prošlogodišnjem međunarodnom sajmu automobila po prvi put smo izlagali u posebnoj, BMW hali na 2.500 kvadrata. Bila je to prilika da, pored aktuelnih modela, izložimo i one koji imaju posebno mesto u BMW gami – električna vozila koja čine podbrend BMWi. Uvođenje ovog segmenta vozila na naše tržište donekle iziskuje hrabrost, ali nastojimo da prodremo u nešto što predstavlja inovaciju, i što će zaživeti. Uvođenje električnih vozila je od strateškog značaja za našu sredinu.  Preduslov dobre prodaje je podizanje svesti vozača, što je opet povezano sa razvojem infrastrukture, programom podrške, subvencijama… Sa Udruženjem uvoznika automobila inicirali smo razvoj lokalne i nacionalne strategije i uskoro očekujemo pozitivan ishod i strategiju. Za nas je ohrabrujuće saznanje da postoje ljudi koji žele upravo električna vozila, i nadamo se ubrzanom podizanju svesti kupaca.

Zadovoljni ste prodajom. S obzirom na cene, ko su vaši kupci?
– BMW modeli su poznati po optimalnim tehničkim rešenjima u pogledu očuvanja životne sredine.  BMW i3 je prvi model iz premijum segmenta sa elektropogonom koji pruža udobnost, dinamičnu vožnju, i nultu emisiju štetnih gasova. Ovaj model karakterišu velike staklene površine. Šasija je od karbona, a unutrašnjost vozila od biorazgradivog materijala. I sam nastanak, proces proizvodnje BMW i3 je ekološki. Proizvodi se u fabrikama, koje koriste snagu vetra ili vode. U njegovim plastičnim komponentama našla je primenu tehnologija reciklaže. Veliku pažnju izaziva sportski model BMW i8, futurističkog dizajna. Pored nisko pozicioniranih sedišta i vrata koja se otvaraju na gore (leptir vrata), poseduje i najnoviju tehnologiju  prilagođenu upravo ovom modelu. Njegova novija verzija, bez krova je BMW i8 Roadster.
Cena  BMW i3 je 37.550 evra, što sa opremom koja bi zadovoljila klijenta, poskupljuje ovaj model za 15-20%. Dok BMW i8 košta 135.000 evra, sa opremom iznosi oko 160.000 evra. Kupci električnih vozila su obrazovani i uspešni ljudi koji prate svetske trendove u tehnologiji, kosmopoliti svesni posledica koje moderno doba ostavlja po životnu sredinu i budućnost.

Delta Motors već dve godine za redom dobija najprestižniju nagradu od strane BMW grupacije, BMW Presidents award

Delta Motors već dve godine za redom dobija najprestižniju nagradu od strane BMW grupacije, BMW Presidents award/ Foto Mirko Tabašević

Šta opredeljuje kupca baš za BMW: model poslednje generacije ili i nema pravila?
– Recimo da je najčešće zadovoljstvo u vožnji koje im BMW vozilo pruža. Najsavremenija tehnologija i prilagođavanje vozila potrebama klijenta su ključni. Naše usluge su na na nivou svetskih standarda u svetu autoindustrije, a naši saloni  najsavremenije opremljeni. Od septembra, uvodimo i VR kao opciju, pa će klijenti na licu mesta moći virtuelno da dosegnu sve karakteristike svog budućeg automobila, pre nego što izađe iz fabrike.
Naši klijenti vole BMW,  pre svega, zbog  dinamičnih voznih karakteristika, dizajna i luksuza. Vozila imaju veliku specifičnu snagu u odnosu na zapreminu motora, a istovremeno ostvaruju malu prosečnu potrošnju. BMW odlikuje sportsko ponašanje u vožnji (prolasci kroz krivine, skretanje i kočenje), a pri tome je komfor vožnje na izuzetno visokom nivou.

Koliki ste promet ostvarili u prošloj godini?
– Prethodne godine prodato je 690 BMW automobila, 130 motocikala, 68 MINI automobila, 167 polovnih vozila. U prvih šest meseci ove godine je prodato 350 BMW automobila, 122 motocikla, 29 MINI automobila, 107 polovnih vozila. Što se tiče brenda Honda, prethodne godine smo prodali 223 nova automobila i 182 motocikla, a u prvih šest meseci ove godine 157 automobila i 133 motocikala. Tako je ostvarena i poslovna dobit za brendove BMW grupe, u 2017. godini je 310,5 miliona dinara dok ostvarena neto dobit brenda Honda iznosi 73,3 miliona dinara.

Poslovna dobit Delta Motorsa za brendove BMW grupe u 2017. bio je 310,5 miliona dinara

Kakav je trend prodaje, u poređenju sa okruženjem?
– Delta Motors u kontinuitetu beleži rast, u godišnjem proseku od 10-15 odsto već nekoliko godina unazad; uključujući i period najveće krize. Region kome mi pripadamo kod BMW-a je nešto drugačiji u odnosu na geografski region i našeg okruženja, čini ga 35 zemalja. Tom regionu  pripadaju  još Turska i Izrael.  Srbija je u tom regionu BMW na sedmom mestu po broju prodatih vozila.

Koji je profil vaših klijenata?
BMW brend svojom gamom jednako privlači i poslovne muškarce i poslovne žene, aktivne ljude sportskog duha, kojima je bitan svaki trenutak i koriste sve napredne funkcije koju jedna poslovna limuzina može da pruži: sistem autonomne vožnje, parkiranje pomoću ključa ili lane keeping assistant. BMW ima preko 50 modela u svojoj gami i može da odgovori na najrazličitije zahteve, na primer BMW Serije 2 je idealan porodični automobil, pregledan, kompaktan, mali potrošač, dok je BMW Serije 1 snažan manji sportski automobil sjajan za gradsku vožnju.

NAJPRODAVANIJI MODELI
– Imamo sve BMW modele, neki su odmah dostupni, a one koja klijent personalizuje i spakuje po sopstvenom imidžu čekaju se i do 3-4 meseca. Najprodavaniji su BMW Serija 5 i BMW X3. Oličenje najvećeg luksuza svakako je vozilo BMW Serije 7, koje zbog svojih performansi i stepena udobnosti predstavlja jednu od najluksuznijih limuzina. U prodaji treba da budu dostupna još dva modela, BMW Serije 8 i BMW X7, koji će postaviti i nove standarde u kategoriji luksuznih vozila.

(The Prestige /Svetlana Petrović)

Preporučujemo vam i sledeće:







Untitled