Prodaja kompanije Najk skače usprkos kontroverznoj reklami

Prodaja kompanije Najk skače usprkos kontroverznoj reklami

Jedan od najpopularnijih sportskih brendova, kompanija sportske odeće i opreme Najk, uprkos reklami s Kolinom Kaepernikom, zabeležila je rast prodaje od 31 posto, javlja Tajm

Kompanija Najki je početkom septembra započela s novom kampanjom i reklamom u kojoj glavnu ulogu ima nepoželjan igrač američkog fudbala.

Kaepernick je prošle godine izazvao val negodovanja širom SAD-a kada je tokom intoniranja himne pre utakmice klečao i protestvovao protiv rasne nejednakosti.

Njegova je reakcija mnoge razbesnela, smatrajući tako da ne poštuje američku himnu, a svoj komentar na celokupnu situaciju dao je i Donald Tramp.

Igrač se zamerio i vođstvu Američkog fudbalskog saveza, a nakon emitovanja reklame mnogi su počeli uništavati lične Najkove proizvode te najavili da će bojkotovati kompaniju.

Ipak, Najkova odluka ne samo da se pokazala odličnom reklamom zbog prodaje, već su i vrlo jasno, kao velika korporacija, zauzeli određeni stav prema celokupnoj situaciji te tako dali podršku omalovažavanom NFL igraču.

Preporučujemo vam i sledeće:







Untitled