Tri domaća prehrambena brenda koja osvajaju svetska tržišta

Tri domaća prehrambena brenda koja osvajaju svetska tržišta
Foto:Višnja Milić

U Parizu je od 21. do 25. oktobra održan najveći svetski sajam inovacija u hrani – SIAL 2018. Preko 300.000 profesionalnih posetilaca iz industrije hrane iz preko 200 zemalja imalo je prilike da pogleda štandove i degustira proizvode od 7200 kompanija izlagača

Srbija je na ovoj smotri predstavljena kroz dva štanda u organizaciji Privredne komore Srbije i Razvojne agencije Srbije. Najviše pažnje profesionalnih posetilaca dobili su sledeći brendovi, koji po njihovom mišljenju predstavljaju novi talas prehrambenih brendova koji su okrenuti mlađim generacijama. Od priče, preko kvaliteta sirovina koje koriste do dizajna inspirisanog zapadnoevropskim, nordijskim i američkim stilovima – ovo je naredna generacija brendova koji će oznaku „Made in Serbia” doneti na police svih kontinenata:

Basket – Made by Hand
Porodična kompanija sa sedištem u sremskom selu Golubinci uveliko je poznata u domaćim trgovinskim lancima po svojim posnim i zdravim snekovima od žitarica, isključivo od integralnog brašna. Nakon domaćeg uspeha, proizvodi su se našli na policama u nekoliko zemalja članica EU.

Happy Honey
Višestruko nagrađivani beogradski startap sa misijom da spasi pčele od ljudi, a ljude od procesiranog šećera imao je jedan od najzauzetijih štandova na sajmu. Osamdeset osam kompanija iz celog sveta interesovalo se za hladno presovani sirov med sa dodacima. Sirov med sa malinom izabran je i za SIAL Innovation Selection od strane prestižnih francuskih kuvara. Mladi tim je proizvode lansirane u septembru 2019. već plasirao na police marketa u Njujorku, Cirihu, Berlinu, Londonu, Ljubljani i Beogradu. Nakon nastupa na ovogodišnjem sajmu Fancy Food Show, u Njujorku, uz podršku USAID – Konkuretna privreda, Happy Honey je sklopio značajne izvozne poslove i naći će se na policama najvećih američkih supermarketa.

Šumska tajna
Ovo je najmlađi u seriji srpskih prehrambenih startapova koji je brzo zaokupio pažnju javnosti nudeći visokokvalitetne veganske namaze od žitarice proso i pečuraka. Nakon uspeha u jednom domaćem trgovinskom lancu, usledili su ugovori za izvoz u EU i SAD. (BIZLife)

Preporučujemo vam i sledeće:







Untitled